Resetujący się komputer

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • marcin1191
    Classic
    • 2020
    • 1

    Resetujący się komputer

    dawcio, dzięki, miło było dzisiejsze przedpołudnie spędzić przy shoponiku, z bliska widać wszystko lepiej, ale faktycznie efekt mnie zaskoczył na czarnej perle
  • marcin1191
    Classic
    • 2015
    • 25

    #2
    Resetujący się komputer

    Witam,
    Problem polega na tym, że każdorazowo uruchamiając samochód, komputer resetuje wszystkie dane. czas, spalanie, kilometry itd. Pozycja "2" nie jest wyświetlana. Aku sprawne. Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem? Może ktoś z Trójmiasta ma możliwość pomocy w tym temacie?

    Komentarz

    • Rico40
      Ambiente
      • 2014
      • 135
      • Fabia (6Y2)

      #3
      Może jest jakaś bateryjka podtrzymująca dane i się skończyła jak ta co podtrzymuje bios w komputerach?. Bo skoro wyłączasz motor i wyjmujesz kluczyki i wszystko znika to jakby nie podawało napięcia na trzymanie danych u mnie maxi trzyma dane 2 godz. wyjęciu kluczyka.

      Komentarz

      • Maicroft
        Moderator
        S_OCP MemberModeratorr
        • 2004
        • 25757
        • Audi

        #4
        Na pozycji 1 maja sie kasowac po ok 2h postoju. Na pozycji 2 powinny byc chyba ze akurat mija 9999km/99 godzin jazdy, przelaczasz guzikiem u dolu prawej manetki.
        Spritmonitor.de

        Komentarz

        • krzynol
          RS
          S_OCP Member
          • 2007
          • 11002
          • Superb II combi (3T5)
          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
          • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

          #5
          Zamieszczone przez marcin1191
          Pozycja "2" nie jest wyświetlana
          no to akurat jest dziwne
          ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
          ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
          poprzednie modele:
          ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
          ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
          O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

          Komentarz

          • marcin1191
            Classic
            • 2015
            • 25

            #6
            Wszystkie dane są kasowane po zgaszeniu silnika. Gdy włączam zapłon, nawet po 1 sekundzie po zgaszeniu silnika, nie ma żadnych danych. Zegar, spalanie, przebieg TRIP itd, pozycje 1 i 2. Wszystko skasowane.

            Komentarz

            • krzynol
              RS
              S_OCP Member
              • 2007
              • 11002
              • Superb II combi (3T5)
              • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
              • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

              #7
              bezpieczniki sprawdzone wszystkie?
              ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
              ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
              poprzednie modele:
              ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
              ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
              O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

              Komentarz

              • marcin1191
                Classic
                • 2015
                • 25

                #8
                Nie wiem, na które zwrócić szczególną uwagę. Wydają się być ok.

                [ Dodano: Pią 27 Mar, 15 12:03 ]
                Czy ktoś z Trójmiasta mógłby rzucić okiem na to i pomóc? Może kogoś polecacie?

                [ Dodano: Pon 30 Mar, 15 20:51 ]
                Hej. Dziś zauważyłem jeszcze jeden problem z komputerem. Informacja o kilometrach do następnego tankowania chyba wyświetlana jest błędnie. Zatankowałem dziś samochód do full i pokazywało mi 530km zasięgu. Komputer pokazywał 6,2l/100.
                Czy ktoś z Trójmiasta umiałby mi pomóc? Oczywiście nie za darmo!

                [ Dodano: Czw 02 Kwi, 15 20:24 ]
                DLA POTOMNYCH:
                Dziś pojechałem z problemem resetującego się komputera do elektryka. Po kilkunastominutowych oględzinach, elektryk znalazł źródło problemu....okazało się, że ktoś CELOWO wyjął bezpiecznik ze skrzynki koło akumulatora. Wyjął go dlatego aby nie zapalała się kontrolka wspomagania. SZOK!!! Oczywiście bezpiecznik wylądował na swoim miejscu a w mojej głowie pojawiła się wizja rychłej wymiany (w najlepszym wypadku) czujnika skrętu kierownicy, (w najgorszym) maglownicy (tak stwierdził mechanik). Całe szczęście po odebraniu samochodu od elektryka (i mechanika w jednym ) i przejechaniu około 500m, kontrolka zgasła. Zakładam, że nastąpiła adaptacja i tyle. problem rozwiązany!
                Have a nice day!!

                Komentarz

                Pracuję...